سفارش دهنده
اسنایدر وزولو
اسنایدر وزولو
نیمه اول سال ۱۴۰۲
مدل سازی بناها و وسایل شهری تخیلی
تجربههای جدید همیشه پر از یادگیری هستند. در واقع این تجربهها هستند که باعث پیشرفت و حرکت رو به جلو میشوند. ما در تیم متا استودیو به دنبال تجربههای تازه هستیم، چون باور داریم راه پیشرفت ما ورود به چالشهای جدیدی است که در پس هر پروژه نهفته است.
وقتی آقای زولو (سفارشدهنده پروژه) درباره ایده ساخت تصاویر سه بعدی موزیک ویدیو خود را با الهام از تصاویر اولیهای که توسط هوش مصنوعی ساخته و پرداخته شده بود با ما در میان گذاشت، با کمال میل آن را پذیرفتیم و برای پیش بردن پروژه، کار را آغاز کردیم.
در شروع کار، سفارشدهنده چندین رفرنس از صحنه، اتومبیل و سایر موارد را که در ادامه با شما به اشتراک گذاشتیم در اختیار ما قرار داد تا سه بعدی کردن آنها را پیش ببریم.
ایده کلی تیم سازنده موزیک ویدیو این بود تا بعد از سه بعدی ساختن تصاویر، آنها را با نرمافزار آنریل انجین به موزیک ویدیو تبدیل کنند.
اولین گامهای ما برای شروع با انتخاب هوش مصنوعی مناسب برداشته شد. با وجود اینکه هوش مصنوعی میدجرنی تنها ابزاری بود که تا آن زمان بهترین نتیجه را ارائه میداد، اما ما سایر ابزارهای AI را مانند مایکروسافت یا DALE هم امتحان کردیم. علت این بود که بتوانیم با دید بازتری سراغ کار نهایی برویم. در واقع میخواستیم با بهترین نتیجهای که یک هوش مصنوعی به ما ارائه میداد، کار را پیش ببریم.
در نهایت، میدجرنی همان ابزاری بود که طبق انتظار تیم متا استودیو بهترین نمونهها را ارائه کرد. گام بعدی انتخاب نرم افزار مناسب بود که بهترین برای این پروژه چیزی نبود جز نرم افزار بلندر که برای شبیه سازی و ساخت ایدههای اولیه و وسایل و آبجکتهای مدنظر ما استفاده شد.
ما بر این باوریم که تعامل و ارتباط با سفارشدهنده باید مستمر و منظم باشد تا از هدر رفت زمان و هزینه جلوگیری شود.
همانطور که در تصاویر و ویدیو بالا قابل مشاهده است، روند پیشرفت کار با آقای وزولو به اشتراک گذاشته میشد. همین باعث شد تا خروجی نهایی و نتیجه کار رضایتبخش باشد.
تصاویری از جزئیات پروژه شبیهسازی با ایدهپردازی توسط AI که تیم متا استودیو در تعامل با سفارشدهنده طی انجام پروژه به اشتراک گذاشته است.